środa, 12 kwietnia 2017

Ulubieńcy kosmetyczni



 



Witajcie! Mam wam do pokazania kilka produktów, które podbiły moje serce
w ostatnim miesiącu.
Są tu zarówno kosmetyki do pielęgnacji, jak i kolorówka. 



 1. Pierwszym produktem jest ekspresowa odżywka do włosów suchych. Pochodzi ona z serii Elseve Magiczna Moc OLEJKÓW firmy L'OREAL Paris. Ten dwufazowy eliksir jest wybawieniem dla moich suchych i plączących się włosów! Natychmiastowo wygładza włosy, nadaje jedwabistej miękkości i przede wszystkim ułatwia rozczesywanie. Dodatkowo przepięknie pachnie. Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy borykają się z problemem suchych włosów.


2. Matowa pomadka w płynie K*Lips od Lovely. Od dawna budzi kontrowersje, porównywana do słynnych pomadek, które wyprodukowała Kylie Jenner. Jedni uważają ją za chamską podróbkę, inni natomiast za inspirację. Zestaw zawiera matową pomadkę oraz konturówkę w tym samym kolorze. Moim ulubieńcem stała się pomadka w kolorze NEUTRAL BEAUTY. Jest to świetny odcień nude. Idealnie pasuje do codziennego makijażu. Dodatkowo pomadka jest bardzo trwała, a przy tym nie wysusza ust.








3. Korektor rozświetlający L'OREAL LUMI MAGIQUE
Najlepszy korektor pod oczy, jaki kiedykolwiek miałam!
Świetnie zakrywa cienie pod oczami, rozświetla a do tego wygląda bardzo naturalnie. Zazwyczaj trafiałam na korektor zbyt ciężki, który się ważył, lub zbyt mało kryjący, który nie radził sobie z moimi zasinieniami. Natomiast ten jest strzałem w dziesiątkę! Jedynym minusem jest mała pojemność i duża cena (2,5ml za około 55 zł). Mi udało się kupić to cudeńko na promocji w rossmanie za około 14 zł :)


4. Baza rozświetlająca z tej samej serii co korektor, czyli LUMI MAGIQUE od L'OREAL. Nigdy nie używałam baz rozświetlających, ponieważ moja cera zaczyna się świecić po kilku godzinach od aplikacji makijażu. Skusiłam się na nią, ponieważ była na promocji w rossmanie a słyszałam o niej dużo dobrego. No i nie zawiodłam się! Nie stosuję jej jak normalną bazę, lecz mieszam ją z podkładem i efekt jest fenomenalny. Baza odejmuje podkładowi "ciężkości" a cera wygląda na naturalnie rozświetloną. Nic dodać, nic ująć! :)

5.Czas na totalne odkrycie w mojej pielęgnacji! Mówię tutaj o żelu na bazie 99% ekstraktu z aloesu z firmy Holika Holika. Jest on naprawdę wielofunkcyjny. Producent pisze, że można go stosować jako balsam do ciała, krem do rąk i stóp, produkt łągodząco-chłodzący na poparzenia, ukąszenia owadów, oraz po zabiegach kosmetycznych, na włosy a także twarz. Ja osobiście używam żelu na twarz i działa świetnie. Daje mi takie nawilżenie jakiego nie znalazłam jeszcze w żadnym kremie, a w dodatku błyskawicznie się wchłania. Działa też świetnie na moje przesuszenia i podrażnienia spowodowane trądzikiem.  Cieszę się, że na niego trafiłam, ponieważ pomógł on powrócić mojej cerze do normalności. 




6. Na koniec mój totalny must have! Paleta cieni do powiek
 Zoeva Cocoa Blend. Mam ją już od jakiegoś czasu, jednak w poprzednim miesiącu używałam jej praktycznie codziennie. Posiada ona świetne kolory do makijażu codziennego jak i wieczorowego. Zakochałam się w tych przepięknych ciepłych kolorkach! Ponadto cienie świetnie się nakładają i blendują a ich pigmentacja jest boska! Polecam ją dla początkujących jak i tych, którzy makijażem zajmują się na co dzień. 





Dajcie znać czy używacie jakiegoś z tych produktów i czy u was również się sprawdził. A może coś przetestujecie?
Czekam na wasze komentarze :)

Do następnego wpisu! :)


23 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten żel aloesowy z holika holika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się polubiłam z żelem aloesowym, ale używam go jako nawilżenie na lekko wilgotne włosy. Działa super! Ostatnio bardzo głośno jest na temat tych paletwch Zoevy. Jeżeli mają wegański skład to może się kiedyś skuszę bo jest piękna.

    www.dailyjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam niestety żadnego z tych produktów ale mam zamiar przetestować k lips od Lovely. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klips uwielbiam, mam milk brown i chcę zapolować na neutral beuty.

    https://wealwaysyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów :)
    Najbardziej zaciekawił mnie żel, chętnie przetestowałabym go osobiście.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka mnie zainteresowała :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każda obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te pomadki K*Lips od Lovely są cudowne! :) sama mam 2 kolorki i chcę kupić więcej, bo odcienie są świetne, a do tego długo się utrzymuja na ustach :) poza tym oprócz pomadki jest od razu kredka do konturowania, a to również duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wypróbować te pomadki z lovely! :D
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszące są te pomadki K*Lips z Lovely :* plus, że są matowe i trwałe :) Ciekawa jest też paletka :*
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam olejki do włosów z Loreal. Pomadki kuszące. Możliwe, że się na nie skuszę. :D

    Mój blog <3
    Mój instagram <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetni ulubieńcy. Mam tą odżywkę do włosów i jest genialna. A paletka cieni ma fajne kolorki. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam nic z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe produkty :D Moje serce również podbija pomadka od Kylie <3 Uważam, że jest cudowna !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mialam okazji wczesniej testowac zadnego z powyzszych produktow, jednakze najbardziej zaciekawila mnie ta paletka cieni i oczywiscie pomadka od Kylie ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią! nowy pościk- zapraszam! http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Czaję się na ten żel aloesowy:D
    Eliksir do włosów też mnie zainteresował. Miałam odżywkę do spłukiwania i byłam zachwycona, szampon był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Very cool post, dear! I like this products <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Zoevyyyy <3
    A KLips uwielbiam!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń